Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

"Γιατί μου τηλεφωνείς; Δε μπήκες... facebook σήμερα";


Είμαι τσατισμένος! Είπαμε να πάμε για ένα ποτό να ηρεμήσουμε από την πίεση όλης της ημέρας και τελικά γίναμε ρόμπα στο μαγαζι! Είναι και αυτή πολύ ευέξαπτη ρε παιδί μου, όλη την ώρα στην... τσίτα. Εντάξει, εδώ που τα λέμε τη δικαιολογώ, σήμερα δούλευε μέχρι τις εννιά και από ό,τι μου είπε, δεν την άφησε σε ησυχία το αφεντικό της. Βέβαια κι εγώ δεν πέρασα καλύτερα αλλά ήμουν ήρεμος και μόλις την είδα, τα ξέχασα όλα!

 
Δεν πειράζει, θα την αφήσω σήμερα να ησυχάσει και αύριο το πρωί θα την πάρω τηλέφωνο και θα της πω την πιο γλυκιά καλημέρα! Αύριο το πρωί όλα θα έχουν ξεχαστεί και θα είμαστε και πάλι μια χαρά. Δεν έγινε και τίποτα που τσακωθήκαμε, συμβαίνουν αυτά στα ζευγάρια! Για να ανοίξω τον υπολογιστή να μπω λίγο στο facebook, είχα... ποστάρει το απόγευμα ένα τραγουδάκι. Λες να έκανε κανένας like;
Ωχ, το μωράκι μου έκανε ένα post πριν από λίγο! Για να δω, τι λέει, μήπως μου ζητάει συγνώμη για τη συμπεριφορά της; Τι λέει;

"........... is now single";;;

Οι ‘’διαδικτυακοί χωρισμοί’’ είναι η νέα μόδα σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, που έγινε σε δείγμα 2.000 ατόμων. Ολοένα και περισσότεροι άνδρες και γυναίκες προτιμούν να χρησιμοποιούν το email και τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης για να διαλύσουν μια σχέση.
Το 34 % των ερωτηθέντων (περισσότεροι από ένας στους τρεις) δήλωσε ότι είχε τελειώσει μια σχέση μέσω e-mail, το 13 % είχε αλλάξει το status του στο Facebook και το 6% είχε ‘’κυκλοφορήσει’’ τα νέα στο Twitter.
Αντίθετα μόνο το 2 % είχε χωρίσει μέσω sms από το κινητό.
Οι υπόλοιποι είχαν δώσει τέλος στη σχέση τους με πιο απαρχαιωμένους τρόπους, δηλαδή με συνομιλία πρόσωπο με πρόσωπο (38 %) και από το τηλέφωνο (8 %).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου