Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Ατάκες που... σκοτώνουν κάθε πιθανότητα να ρίξετε κάποια!


Συνέχεια προηγούμενου άρθρου

 

http://b-fit-greece.blogspot.com/2011/03/blog-post_7048.html

 

Παρακάτω ακολουθούν οι ατάκες που ΔΕΝ πρέπει να ξεστομίσεις όταν θα προσεγγίσεις για πρώτη φορά μία γυναίκα. Σε περίπτωση που τις χρησιμοποιήσεις και τα καταφέρεις, επικοινώνησε αμέσως με το B-fit και δώσε μας τα φώτα σου! Είσαι φαινόμενο!

- Έχει πολύ ζέστη εδώ μέσα ή απλά εσύ ζεσταίνεις την ατμόσφαιρα;


- Είσαι από τη Χιροσίμα; -Όχι γιατί; – Γιατί μωρό μου είσαι βόμβα!
- Σε ξέρω από κάπου;
- Ζαχαροπλάστης ήταν ο μπαμπάς σου;;;
- Συγγνώμη, έχασα τον αριθμό του τηλεφώνου μου, μήπως μπορείτε να μου δανείσετε τον δικό σας;
- Τελικά τα πόδια σου που ακριβώς τελειώνουν;
- Να η ευκαιρία που έψαχνες για να με γνωρίσεις!
- Ο θεός θα πρέπει να είχε πολλά κέφια , όταν σε έφτιαξε! 
- Εκτός από το να προκαλείς σεισμό στο πέρασμα σου , τι άλλο κάνεις στη ζωή σου;
- Πιστεύεις στον έρωτα με την πρώτη ματιά ή να ξαναπεράσω σε κανένα τέταρτο;
- Κάτι πρέπει να έπαθαν τα μάτια μου γιατί δεν μπορώ να τα πάρω από πάνω σου!
- Έλα να μείνεις στην καρδιά μου, δε θα πληρώνεις νοίκι!
- Μήπως είσαι η θεά Αφροδίτη;
- Κάνε μου μια χάρη, πες στο αγόρι σου πόσο τυχερό είναι!
- Ξέρεις τι θα πήγαινε όμορφα επάνω σου; Εγώ!
- Μήπως ξέρεις από Πρώτες Βοήθειες; Μόλις σε είδα μου κόπηκε η αναπνοή!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου