Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Είσαι παντρεμένη/ος και θέλεις ΣΕΞ;; Θα αστειεύεσαι...

"Αισθανόμουν πλήρης! Πρώτα η εκκλησία, που την είδα με αυτό το φανταστικό νυφικό! Είναι η γυναίκα της ζωής μου και σήμερα, τη μέρα του γάμου μας, ήταν στα δικά μου μάτια η πιο όμορφη γυναίκα στον κόσμο! Τώρα που τη βλέπω να χορεύει ενώ εγώ κάθομαι στο τραπέζι και απολαμβάνω το κόκκινο κρασί μου, μπορώ να καταλάβω ότι είναι πολύ ευτυχισμένη. Γελάει, μιλάει συνεχώς με τους καλεσμένους μας, φαίνεται να έχει μεθύσει και λίγο αλλά δεν έχει καμία σημασία!

Περιμέναμε για πολύ καιρό αυτήν τη στιγμή και η αλήθεια είναι ότι είχαμε κουραστεί λίγο με όλες αυτές τις ετοιμασίες που χρειάζεται ένας γάμος για να γίνει όπως ακριβώς τον ονειρεύεσαι! Και τώρα είμαστε εδώ, παρέα με εκλεκτούς φίλους και γιορτάζουμε την πιο όμορφη στιγμή της κοινής μας ζωής...
Δε βλέπω την ώρα να πάμε στο δωμάτιό μας, μια εκθαμβωτική σουίτα που έκλεισα ώστε να περάσουμε εκεί την πρώτη νύχτα του γάμου. "Ε ρε τί έχω να σου κάνω απόψε" μονολογώ και - όταν πλέον όλοι οι φίλοι είχαν αρχίσει να κοιμούνται πάνω στα τραπέζια από το πολύωρο γλέντι, την παίρνω και πηγαίνουμε προς το δωμάτιο!
Την παίρνω στην αγκαλιά μου, όπως προβλέπει και η παράδοση και πλέον είμστε τα δυό μας, χωρίς κανέναν άλλον να μας εμποδίζει από το να ολοκληρώσουμε τη βραδιά με φλογερό σεξ! Και έχουμε να κάνουμε και καιρό, είχαμε πολλές υποχρεώσεις τελευταία. 
Πηγαίνει στο μπάνιο κι εγώ ξαπλώνω με το κοστούμι, περιμένοντας υπομονετικά τη στιγμή που θα γίνουμε "ένα" και στο κρεβάτι! Μετά από ένα τέταρτο κι ενώ τα μάτια μου έχουν αρχίσει να κλείνουν από τη νύστα, έρχεται και ξαπλώνει δίπλα μου. 
Είχα χάσει την όρεξη που είχα όταν μπήκαμε στη σουίτα, παρ'όλα αυτά την παίρνω στην αγκαλιά μου και αρχίζω να της φιλάω το λαιμό! Και τότε, ακούω κάτι που ήταν σα να με... κλοτσάει στη μεριά μου και δε μου άφησε κανένα περιθώριο:
"Α ΔΕΝ ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΕΣΥ.... Είμαι κομμάτια, τα λέμε το πρωί, καληνύχτα"!!


Δυστυχώς δεν είναι μόνο αυτό το ζευγάρι παντρεμένων που δεν έκαναν σεξ την πρώτη ημέρα του γάμου. Μάλιστα, είναι πολύ περισσότερα από όσα φανταζόμαστε τα ζευγάρια που η σεξουαλική τους ζωή έχει πιάσει... πάτο! 
Oι ειδικοί κάνουν λόγο για γάμους που ο αριθμός των σεξουαλικών επαφών μεταξύ των συζύγων είναι κατά μέσο όρο 10 φορές το χρόνο ή και μικρότερος, ενώ δε λείπουν και εκείνοι που υποστηρίζουν ότι υπάρχουν και γάμοι χωρίς καθόλου σεξ. Σε κάθε περίπτωση, αν είστε δυσαρεστημένος-η από τη σεξουαλική σας ζωή, είναι σημαντικό να το συζητήσετε με τον-την σύζυγό σας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου