Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗ "ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ"!

Μερικές σκέψεις περί γυμναστικής…
- Γράφτηκα σε ένα γυμναστήριο πέρσι, έσκασα 400 ευρώ και δεν έχω χάσει ούτε γραμμάριο. Τί δηλαδή… πρέπει να πηγαίνω κιόλας;




- Η γιαγιά μου άρχισε να περπατά 5χλμ. την ημέρα όταν ήταν 60. Σήμερα είναι 97 χρόνων και δεν έχουμε ιδέα που είναι!
- Ο μόνος λόγος που θα μπορούσα να ξεκινήσω τζόκινγκ είναι για να ξανακούσω λαχάνιασμα…
- Εγώ ξεκινάω την γυμναστική πολύ νωρίς το πρωί, γιατί αλλιώς ο εγκέφαλός μου συνειδητοποιεί τι κάνω!
- Δε γυμνάζομαι καθόλου. Αν ο θεός ήθελε να αγγίξουμε τα δάχτυλα των ποδιών μας, θα τα έβαζε κάπου πιο κοντά στα χέρια μας.
- Μου αρέσουν οι μακρινοί περίπατοι, ειδικά όταν τους κάνουν τα άτομα που με ενοχλούν…
- Έχω αγύμναστους μηρούς αλλά ευτυχώς το στομάχι μου τους καλύπτει!
- Το πλεονέκτημα του να γυμνάζεσαι καθημερινά είναι ότι πεθαίνεις υγιέστερος!
- Δεν κάνω ποτέ τζόκινγκ. Κάνει τον πάγο να αναπηδά στο ποτήρι μου.
- Ο γιατρός μου συνέστησε να κάνω μια βόλτα με το ποδήλατο κάθε πρωί κι εγώ του απάντησα ότι θα το ήθελα πολύ, αλλά το πρόβλημα είναι, ποιός θα με 
σπρώχνει…






πηγή: http://www.funnyjokes.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου